دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

یاد تو

یاد تو

 

امروز بازم دوباره اومدی توی یادم

 یاد اون لحظه ها که بودی در کنارم

 

یاد اون روزای خوش

که بودیم توی اونا سرخوش

 

دستت تو دست من بود

تو قلبت جای من بود

 

هر جایی که میرفتی من در کنارت بودم

حتی یه لحظه هم من از تو جدا نبودم

 

اما غافل شدم من وقتی به تو رسیدم

رفتی با دیگری نذاشتی دستتو بگیرم

 

حالا اون خاطره ها داره عذابم میده

نمیذاره منو حتی واسه یه خواب ساده

 

آخه وقتی میخوام بخوابم خواب تو رو میبینم

 خواب اون لحظه ای که از تو جدا افتادم

 

نمیدونم چطور فراموش کنم اون لحظه رو

یه دم آسایش ندارم با اینکه ترک کردی منو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد