دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دنیاى این روزاى من

دنیاى این روزاى من هم قد تن پوشم شده

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده


دنیاى این روزاى من درگیر تنهایى شده

تنها مدارا مى کنیم دنیا عجب جایى شده


هر شب تو رویاى خودم آغوشتو تن میکنم

آینده این خونه رو با شمع روشن میکنم


در حسرت فرداى تو تقویمو پر میکنم

هر روز این تنهایى رو فردا تصور میکنم


هم سنگ این روزاى من تنها شبم تاریک نیست

اینجا به جز دورى تو چیزى به من نزدیک نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
MINA جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

خدایا....
تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم ، یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده

mamnon golam k behem sar zadin
bazam behem sar bezanid khoshhal misham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد