دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

غمگینم


این روزها غمگینم بیشتر از آنچه نا کنون بوده ام، به اندازه تمام دقایق هفته و به پهنای آسمان بی کران ...

ولی در چشم دیگران شادترین انسان روی زمینم؛ نمیدانم من بازیگر توانایی هستم یا آنها بعد از مدت ها در کنار هم زیستن مرا نمی شناسند !!!

تغییر در ظاهرم را میبینند و تغییر در باطنم را نه.

یک شبه عوض شدنم را می بینند و دلیلش را جویا نمی شوند.

خنده ام را می شنوند اما موج سرد غم را در آن تشخیص نمی دهند و این زهرخندهایم را به حساب سرخوشی ام میگذارند.

آخر چرا هیچکس صدای این دل تنگم را نمی شنود؟ صدای شکسته شدنش را، صدای خرد شدنش را، صدای زیر پا له شدنش را ...

چرا همیشه من باید سنگ صبور دیگران باشم و کسی سنگ صبور من نیست ؟؟؟

چرا فقط من محبت را نثار دیگران می کنم و کسی حتی ترحمی هم به من نمی کند چه رسد به محبت ...

اصلا چرا شکوه می کنم؟ مگر نمی دانم که این روزها محبت فروشی است وباید آن را خرید؟ آن هم به چه قیمت گزافی !!!

اما من این جواهر زیبا را به رایگان در اختیار دیگران گذاشتم پس چرا کسی به اندازه یک ریال، فقط یک ریال ارزانتر آن را به من نمی فروشد؟ چرا ؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
niusha پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:15 http://www.parsline.org

فروش ساکس و وی پی ان.
www.parsline.org
با سرعت دو برابر.
اتصال به 12 سرور مجزا.
..
.
پرداخت آنلاین+ تحویل آنی
...
پرداخت با تمام کارت های عضو شتاب
.
...
برای خرید وارد سایت بشوید ؛ به "قسمت اکانت های حرفه ای" بروید و بعد یکی از تعرفه هارا انتخاب کنید.
.
و در آخر کلید پرداخت را بزنید.
.
www.parsline.org
id: parsline_id@yahoo.com

مریم پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:58 http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


سلام .

این حال شما رو می فهمم.

توصیه ای دوستانه ! جای اینکه از دیگران توقع محبت داشته باشی بهتره خودت به خودت کمک کنی ! خودت رو به آرامشی که می خواهی برسونی .. ما آدمها اگر برای محبتی که به کسی می کنیم قیمت بگذاریم و در مقابل اون توقع همون محبت رو داشته باشیم .. اسم این یک معامله ست تا محبت قلبی .. می دونید انسانهای که بیشتر از دیگران قدرت درک دارند از بقیه تنهاترند ! چون هیچ کس نمیتونه وسعت اندوه و تنهایی اونها رو درک کنه ! حرفشون برای همه غریبه ست ! این جور انسانها انسانهای در عین اینکه شکست ناپذیرند . اما شکننده تر از باقی اند ..

شاد باشی .

نسترن سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

زیبا نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد