دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

مادر


مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار


مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی


مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان


مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی


مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم


مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن


مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور


مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com/


مادر سرچشمه ی بودن .
مادر ذات مقدس عشق
مادر .. مادر !
چگونه میشود عشق را سرود برای کسی که همه وجودش عشق ست ! همه بودنش چشمه ی جوشان محبت و مهر و مهربانی های بی دریغ.

خوشا به حال شما و قلمتون که سعادت داشت و نوشت و گفت !
اما من و زبان قاصر و قلم ناتوانم ! از این غافله عقب افتادیم !

سلام.

نسترن شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام. وب قشنگی داری. ممنون که به من سر زدی و منو لینک کردی.
باز هم منتظرت هستم
موفق باشی

MINA شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:52 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد