دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

برگشت!

سلام به همه.


یه مدتی (تقریبا 10 ماه) نبودم. راستش رو بخواید اصلا حال و حوصله اش نبود که بیام نت. تو این چند ماه خیلی کارا کردم، خیلی جاها رفتم و خیلی چیزا یاد گرفتم اما مهمترینشون این بود که  به معنی واقعی کلمه عوض شدم و تونستم خیلی چیزها رو فراموش کنم و حالا دوباره توی زندگیم یه هدف دارم، یه هدف خیلی بزرگ که برای رسیدن بهش باید چند سال تلاش کنم. سعی میکنم زود به زود بیام و به همتون سر بزنم.


راستی تا یادم نرفته من میخوام یه سایت شخصی راه اندازی کنم که توی اون سایت علاوه بر اینکه در مورد خودم و تجربیاتم و مطالب متفرقه صحبت میکنم میخوام در مورد کامپیوتر و برنامه نویسی و طراحی سایت هم صحبت کنم. تمام کارها از قبیل برنامه نویسی سایت و طراحی قالبش رو هم میخوام خودم انجام بدم. فقط تنها چیزی که کم دارم یه اسم مناسب برای سایت هست. همینجا از شما دوستان عزیز میخوام که یه لطفی در حق من کنید و یه اسم مناسب بهم معرفی کنید تا روی سایتم بذارم. و اینکه به نظرتون تمرکزم رو بیشتر روی کدوم یکی از موضوعات کامپیوتر (مطالب عمومی در مورد کامپیوتر مثل ترفندها و ...)، برنامه نویسی ، و طراحی سایت بذارم؟


با تشکر از همه.