دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

دل ساده

دل ساده وبلاگی برای دلهای ساده ای که صادقانه عشق می ورزند

من دوستت دارم

من دوستت دارم پیشم بمون

نرو از پیش من یارم بمون

 

من دلم پیش توئه عشق من

همیشه به فکر توام جان من

 

بیا که من صبرندارم

میخوام ببینمت بی قرارم

 

منو دوستم داشته باش محبوب من

منو در بیار از این حسرت دل من

 

دستت رو بذار تو دست من

دنیا مال ماست همه هستی من

 

چی میشه به هم برسیم

چی میشه از هم جدا نشیم

 

چرا تقدیر نمیذاره پیش تو باشم

چرا دنیا شده دشمنم

 

نمیدونم چیکار کنم تا به تو نزدیک بشم

مشکلات جلوم صف کشیدن اما من ایستادم

 

دنیا هرچقدر میتونی تلاش کن

من بهش میرسم حتی اگه نذارن

 

من اونو میخوام با تمام وجودم

بازم میگم اونه محبوبم 

نظرات 1 + ارسال نظر
MINA شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:19 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

سلام
باشه چشم منم شما رو لینک میکنم
ممنون که به وبلاگم سر زدین بازم بهم سر بزنین خوشحال میشم
من با عنوان خودتون
دل ساده
لینکتون کردم
موفق باشین
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد